Zajímavé závěrečné práce s tematikou rané intervence*
Vyšlo v časopise:
Listy klinické logopedie 2024; 8(2): 76
Kategorie:
Hlavní téma
ČECHOVÁ, Eliška. Fonologická smyčka u dětí ve věku od 3 do 5 let. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Fonologická smyčka u dětí ve věku od 3 do 5 let – Eliška ČECHOVÁ.
GROSSOVÁ, Gabriela. Role logopeda na neonatologickém oddělení. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Role logopeda na neonatologickém oddělení – Gabriela GROSSOVÁ.
KOŘISTKOVÁ, Veronika. Projevy přetrvávajících primárních reflexů u dětí s narušenou komunikační schopností z pohledu logopeda. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Projevy přetrvávajících primárních reflexů u dětí s narušenou komunikační schopností z pohledu logopeda – Veronika KOŘISTKOVÁ.
KRÁLOVÁ, Michaela. Vývojová souvislost pregramotnostních dovedností a krátkodobé slovní paměti. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie. 2020. Dostupné z: Vývojová souvislost pregramotnostních dovedností a krátkodobé slovní paměti | Digitální repozitář UK.
NGUYENOVÁ, Martina. Aplikace pro podporu logopedické intervence u dětí: hodnocení pomocí nástroje MARS. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Martina Nguyenová: Aplikace pro podporu logopedické intervence u dětí: hodnocení pomocí nástroje MARS.
PEKSOVÁ, Veronika. Projevy morfo-syntaktických znalostí u předškolních dětí s vývojovou jazykovou poruchou. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie. 2024. Dostupné z: Projevy morfo-syntaktických znalostí u předškolních dětí s vývojovou jazykovou poruchou | Digitální repozitář UK.
RECOVÁ, Anežka. Návrh screeningového vyšetření pro včasnou diagnostiku incipientní koktavosti. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Bc. Anežka Recová: Návrh screeningového vyšetření pro včasnou diagnostiku incipientní koktavosti.
SIBLÍKOVÁ, Vendula. Využití efektivních komunikačních strategií v raném věku dítěte. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Bc. Vendula Siblíková: Využití efektivních komunikačních strategií v raném věku dítěte.
SLOVÁČKOVÁ, Tereza. Hodnocení narativních schopností pomocí diagnostického materiálu MAIN. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Hodnocení narativních schopností pomocí diagnostického materiálu MAIN – Tereza SLOVÁČKOVÁ.
SMOLEŇOVÁ, Petra. Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – Petra SMOLEŇOVÁ.
STAŇKOVÁ, Alžběta. Diferenciální diagnostika poruchy autistického spektra a vývojové dysfázie: přehledová studie. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Alžběta Staňková: Diferenciální diagnostika poruchy autistického spektra a vývojové dysfázie: přehledová studie.
Štítky
Logopedie Praktické lékařství pro děti a dorostČlánek vyšel v časopise
Listy klinické logopedie
- Komunikace s pacientem s ADHD
- Orální lichen planus v kostce: Jak v praxi na toto multifaktoriální onemocnění s různorodými symptomy?
- Porucha růstu u 10letého vietnamského dítěte (kazuistika)
- Jak na zvýšenou bolest a dyskomfort peristomální kůže – kazuistiky
- Technologie jako pomocník při domácí péči o chrup
Nejčtenější v tomto čísle
- Theory of Mind and its Reflection in Children’s Narrative Abilities
- Možnosti využití modelování při podpoře komunikačních schopností dětí s neurovývojovými poruchami v rámci rané péče
- Kompetence klinického logopeda v poskytování různých terapeutických metod na neonato-logických odděleních
- Variability and Consistency in the Speech of Typically Developing Monolingual Slovak Chil-dren Aged 5;07 to 6;00 Years